Avret yerinin kokması ve namaz …

Avret yerinin kokması ve namaz …

yandı_yurek
Arkadaşlar Öncelikle selamun Aleyküm 2 sorum olucaktır … ?

1) Banyoda yıkandıkdan sonra 1 gün sonra veya bazen cıktıktan sonra iyi yıkıyamıyorum heralde Avret bölgemde kokular oluyor bunun namazıma abdestime gusülüme engeli olurmu tabiki temizlenmeliyiz iyice yanlız gusülüm abdestim namazım kabul olurmu ???

2) Ya kendi kendime sorular soruyorum Ama bilerek ; Diyorum mesela Ben Allahmıyım Allah değilim ben Allah bir tanedir diyorum .. bu gibi şeyler böyle şeyleri düşünmek şirke götürürmü dinden cıkarırmı vicdanım bir hayli rahatsız kalbiimle tasdik etseydim sizce kalbim yanarmıyd ?????

Selam Ve Dua İle

Allah(c.c) Razı olsun


Cevap: Avret yerinin kokması ve namaz …

yandı_yurek
Ayrıca bide internette okudum .. Gizlice şirke götüren bir durum varmıs kız arkadaşını Allahtan daha çok sevmek .. Arkadaşlar acıkcası yaşım 16 Allahım affetsinde yani ben tam olarak Allah askını anlıyamıyorum sizce bu normal mi ?


Cevap: Avret yerinin kokması ve namaz …

sametcftc1
Normal değil kardeş. Böyle buraya yazıp durmakla düzelmezki o dediklerin. Allah aşkı buraya yazarak olmazki… Sürekli tesbih çek salavat getir. öyle 1 gün 2 gün değil. Hep boş kaldıkça abdest al hatta. İnternete oturduğundada boş şeylerle gezinme güzel ilahiler felan dinle şarkı yerine. Sonra cennet, cehennem bunları iyice araştır. Ahireti ölümden sonraki hayatı iyice araştır. Ölümün heran yaklaştığını. Vaktimizin azaldığını. Bu vakti değerlendirmemiz gerektiğini felan düşün. 🙂 Bunlar benim yaptığım şeyler. ALLAH’ a şükürler olsunki öyle bir sorunum yok. Yaşlada alakası yok 🙂 ALLAH yar ve yardımcın olsun.


Cevap: Avret yerinin kokması ve namaz …

yandı_yurek
ya ben şimdi ozaman gizli şirke mi girdimmm ?? ayrıca su 2 sorunun cevabınıda cevaplarmısınnnn


sametcftc1
Sen beni büyük tam bilgili biri sandın galiba 🙂 Bende 15 yaşındayım. Diğerinin cevabını bilmiyorum.

Şirk, Allah’a ortak koşmak demektir. Bunun bir zâhiri, yâni açığı var; bir de hafîsi , yâni gizlisi. Zâhir olanı, bildiğimiz şirktir. Üç ilaha inanmak, yahut putları Allah katında şefaatçi kabul etmek bu guruba girer.

Hafî şirke gelince, bu ana hatlarıyla ikiye ayrılır. Birisi, Allah’ın rızasını unutup insanlara riya ve gösterişte bulunmak, yahut nefsin arzularını tatmine özen göstermek. Diğeri de eşyanın yaratılmasında birer sebep olarak vazife gören mahlukata olduğundan fazla önem vermek; onları tesir gücüne sahip zannetmek.

Bir de bu hafî şirkin bir derece daha perdelisi var ki, fiil âleminde değil, his âleminde, kalp âleminde cereyan eder. İnsanlar mânen terakki ettikçe şirk de gittikçe perdelenir…

Sebeplere olduğundan fazla önem vermek de gizli şirk. Bir işin tahakkukunda sebebin hakkı bir iken, ona yüz kat fazla değer biçilirse doksan dokuzu gizli şirk hesabına geçer… İnsanın kendi nefsine fazlaca güvenmesi, bütün lâtifelerini onun (nefsin) emrine vermesi de gizli şirk.

Buna sadece bir tek misal: Cebbar ve Mütekebbir ancak Allah’tır. İnsan, Allah’ın kendisine bahşettiği varlığı, kuvveti, ilmi, Onun huzurunda Onun kullarını ezmekte kullanırsa, Cebbar ve Mütekebbir olmaya özenmiş ve gizli şirke girmiş olur.

Resulûllah (asm.) Efendimiz, Felak için, Cehennemden bir zindandır, onda cebbarlar, mütekebbirler hapis olunur ve Cehennem ondan Allah’a sığınır. buyurmuştur. Ama gel gör ki Cehennemin ürküp kaçtığına, nefsimiz can atıyor. Sadece bu bile, nefsin Cehennemden çok daha tehlikeli olduğunu bildirmeye kâfi. Fakat bunu da yine o nefis yüzünden anlamaya yanaşmıyoruz…

Bir başka Hadis-i Şerif:

İslâm dinini kabul etmiş birisi, herhangi bir şahsa zenginliği için saygı gösterirse, dininin üçte ikisi gider.

İslâm’da Allah için sevmek esastır. Zekâtını veren, hayırlı işler gören bir zengini sevmek Allah namınadır ve bu hadisin şümulüne girmez. Burada yasaklanan sevgi Allah’tan gafil olarak, kula zillet gösterme tarzındaki sevgidir.

İslâm, tevhit dinidir. Bu kâinatın Sahibi ve Mâliki birdir. Her hayır, ancak Onun hazinesindedir. İslâm, ne ışık için güneşe, ne tahıl için tarlaya, ne de serveti için zengine aşırı ölçüde minnettar olunmamasını ders verir. Herkes ve her şey, sadece birer sebep, birer vesiledir. Bütün nimetler, arz ve semanın Rabb’inden geliyor.

Bu dersi alan fakir bir mü’min, bir zengine rızkını o veriyormuşçasına zillet gösterirse, tevhit inancı, yâni Allah’ı bir bilme itikadı zedelenebilir. Zengin olsun, fakir olsun her insan, ancak iman, ahlâk, fazilet, ilim, irfan, dürüstlük gibi sıfatları için sevilir. Zenginlik, tek başına bir sevgi vesilesi değildir.

Bir zengin de bu Hadis-i Şerifi okuduğu zaman, kimseyi minnet altında bırakmaz. Yaptığı iyiliklere, ettiği ihsanlara karşı, aşırı bir hürmet beklemez. Aksi takdirde, karşı tarafın şeref ve haysiyeti yanında, diniyle de oynamış olacağını bilir.

Kaynak: Sorularla İslamiyet


yandı_yurek
ya kardeşim şöyle kopyalayıp yapıştırmayın ya :S


sametcftc1
[url]http://www.tavaf.com/risale/03sirk_cesitleri.html bak bakıyım seninki burda varmı


yandı_yurek
iyice kafamı karıştırdı bunlar delircem yaaa acayip sinirliyim şuannnnn 🙁 offfffffffffffff


SilentViper94
Kalbin ne diyorsa odur. Bu sorduğun sorular içinden geçiyor ise bir şey olmaz inşaAllah çünkü bunlar vesvesedir. Eğer ki dil ile söylüyorsan tövbe et. Allah tövbeleri kabul edendir. 🙂 Sen vesveseye kanma. Avret yerinin kokmasına gelince helada daha iyi temizlen avret temizliğine dikkat et. Birde doktora uğra neme lazım sağlık şakaya gelmez. 🙂


yskk
Yıkandıktan sonra uyarılma olursa salgı bezleri faaliyete geçer ve fena koku oluşur. yıkanma esnasında sünger kulan,ayrıca kıllar da uzun olmamalı.
Birini sevmek çok güzeldir , aşka bir yerden başlamak gerekir, Yunus ta ilk zamanlar şeyhinin kızına aşıktı , sonrasını bilirsin.
Bu yaşlarda bunlar olabilir, endişeye kapılma zamanla fikirlerin olgunlaşır.


avret yeri neden kokar, avret yerim kokuyor, avret yerinin kokması

Yorum yapın

1melek.com petinya.net Kompozisyon/ !function(){"use strict";if("querySelector"in document&&"addEventListener"in window){var e=document.body;e.addEventListener("mousedown",function(){e.classList.add("using-mouse")}),e.addEventListener("keydown",function(){e.classList.remove("using-mouse")})}}();